مطالب طنز(بچه های مردم..)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

یه سوال ازتون دارم؟؟؟؟
.
.

.

.

.

.

.
مامانم ازتون خیلی تعریف میکنه
!
میگه بچه های مردم تو خونه نمیزارن ماماناشون دست به سیاه سفید بزنه
همه کار خونه رو خودشون انجام میدن
!
شما به عنوان یه بچه مردم عایا اینجورین؟؟



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت18:46---21 شهريور 1392
بابا بیخیال!!

تو خونه ما مامان جونم هیچ کاری نمیکنه همش میشینه جم تی وی نیگاه میکنه مامان بزرگم همیشه بهش میگه دختر بزرگ کردم که همش بشینه پای تلوزیون

منم دختر دارم مردمم دختر دارن

یه کم از دخترای مردم یاد بگیردختر!!!!!!!!

خلاصه مامان بزرگم اینقد دس به سیاه و سفید زده همه لباساش سیاه و سفید شدن بیچاره مامان بزرگم
پاسخ:هههههههههههههه دم مامان بزرگت گرررررررررم


نامی
ساعت17:10---26 مرداد 1392
واقعا اره جالب اینجاس کارم براشون بکنی میگن نکردی

از وقتی ک مامیم بهم گفته تنبل و اماده خور و تو برام هیشکار نکردی

هیچ وقت دست ب سیاهو سفید نزدم
پاسخ:ای بابا شما دیگه انقدرم زیاده روی نکن!!!


نامی
ساعت17:10---26 مرداد 1392
واقعا اره جالب اینجاس کارم براشون بکنی میگن نکردی
از وقتی ک مامیم بهم گفته تنبل و اماده خور و تو برام هیشکار نکردی
هیچ وقت دست ب سیاهو سفید نزدم


ليدي محدثه
ساعت12:38---23 مرداد 1392
مامان منم همينا رو بهم ميگه!!!!!!!!

منم همين سوالو دارم
پاسخ:باید بهشون بفهمونیم همه مثل همن!!!!!!!!


آذین
ساعت14:12---22 مرداد 1392
سلام...وبلاگت عالیه...ولی خداییش اینو به منم میگن!لطفا رسیدگی کنین!!!

با افتخار لینک شدی!
پاسخ:پس همه مثل همیم مثل اینکه!!!ممنووون


ناتاناییل عاشق
ساعت10:11---19 مرداد 1392
این سوال منم هس.....من خرخره این بچه های مردمو میجوم خداشاهده!!!

فــــــــــرناز
ساعت21:09---18 مرداد 1392
چه توقعی داری اجیه اونم توی این حیلی ویلی استرس کنکور


لینک شدی مموش وبت خعلی با حاله حتما اپ جدیدتو خبر بده مــــــــــاچ


Miss Blair
ساعت12:34---18 مرداد 1392
منم بچه ی مردم نیستم مثل اینکه!!

ارزوجوووون
ساعت17:57---17 مرداد 1392
نه همه کارارو مامان گلم میکنه
البته منم یه کوچولو کمکش میکنم
راستی خواستی به این وبم هم سری بزن
arezoha-1.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 17 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ